ADtc.
/adsetera/
Skúsení ľudia z marketingovej a reklamnej brandže ťa naučia všetko od zadania, cez tvorivý proces, až po produkciu a médiá.
PRIPRAVÍME ŤA NA PRAX
ŠKOLA REKLAMY
Investícia do vedomostí je tá najhodnotnejšia. Nikto ti ju nevezme a zúročíš ju okamžite.
ZAKLADATELIA
A LEKTORI
Školu reklamy ADtc. /adsetera/ prinášajú ľudia z viac ako 20-ročnou praxou z reklamy, zakladatelia niekoľkých agentúr a držitelia viac ako stovky ocenení za reklamu a komunikáciu :
Alexander Smik, bývalý prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska a majiteľ agentúry applepie.
Róbert Slovák, bývalý prezident KRASu, ADC, spoluzakladateľ združenia Ľudia z marketingu a člen Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu, kreatívny riaditeľ v Slovák & Friends.
PRIHLÁS SA K ODBERU
NOVINIEK
CIEĽOVÉ SKUPINY
Škola je určená pre ľudí, ktorí chcú spoznať celý proces prípravy marketingovej komunikácie.
Môžu to byť čerství absolventi škôl, juniori začínajúci v reklame, ale aj profesionáli z príbuzných či vzdialených odborov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingovej komunikácie.
Vďaka ADtc. /adsetera/ zvládneš náročné výzvy profesionálnej praxe v oblasti marketingovej komunikácie.
KEY MESSAGE
Pre zadávateľov reklamy, ale aj agentúry (kreatívne, digitálne či PR) pripravujeme workshopy na mieru.
Napíšte nám, akú tému potrebujete vyriešiť - positioning značky, definície cieľoviek, či kreatívne formy písania a pripravíme pre vás riešenie na mieru.,
ŠKOLA NA MIERU
Intenzívny jednodňový workshop, na ktorom ťa zakladtelia ADtc. prevedú prednáškami lektorov a lektoriek z večernej školy ADtc. /adsetera/.
Stretneme sa už 17. januára 2025 v košickom kine Úsmev, kde si od 9 tej rána do 18 tej prejdeme kompletný postup potrebný pri tvorbe marketingovej komunikácie - od tvorby positioningu a esencie značky, cez definíciu cieľových skupín a ich insightov, tvorbu kreatívnych ideí, braistrorming, copywriting až po offline a online médiá.
Cena na osobu je 330 eur vrátane občerstvenia.
Pozor: počet miest je limitovaný iba na 20 osôb.
ŠKOLA REKLAMY V KOŠICIACH
Pripravili sme sériu videolekcií o tom, ako sa tvorí zadanie, aké strategické nástroje používať, aké kreatívne metódy pomôžu pri tvorbe ideí, pravidlá dobrého copywritingu a práce s digitálnymi či ATL médiami.
V 15 až 20 minutových videách ťa Alexander Smik, Róbert Slovák, Zuzana Ďurčeková, Ronald Lupták, Lenka Bónová, Dušan Viszt a Pavol Krutý obohatia teoretickými tipmi ale aj praktickými ukážkami.
Objednaj si online lekcie ADTc./adsetera/ ešte dnes v cene 220 eur, alebo za zvýhodnenú cenu pre partnerov - 190 eur.
VIDEO LEKCIE
VEČERNÁ ŠKOLA REKLAMY
Počas deviatich pondelkových dvojhodinoviek ťa skúsení odborníci z praxe prevedú celým procesom: od prípravy zadania u klienta, cez analytickú a strategickú prácu v agentúre, kreatívne procesy až po produkciu, médiá a vyhodnotenie úspešnosti komunikačných kampaní. Ideálne.
Jarnú prezenčnú večernú školu v Bratislave pre 15 osôb otvárame už 3. marca 2025 v cene 990 eur za osobu.
Pozor: počet osôb je limitovaný!